چرا دکتر مبل؟

پاسخگویی 24 ساعته در واتساپ

کارشناسان دکتر مبل 7 روز هفته 24 ساعته از طریق چت واتساپ، آماده پاسخگویی، ارائه مشاوره رایگان جهت تعمیر و تعویض رویه مبلمان شما و برآورد تقریبی هزینه تعمیرات یا تعویض رویه مبل و میز شما می باشند.

امکان انتخاب پارچه از طریق واتساپ

برای انتخاب پارچه جهت تعویض رویه مبلمان با توجه به خطر شیوع کرونا و محدودیت های تردد موجود، به هیچ وجه نیاز نیست به محلی پرتردد و خطرناک مثل بازار مبل یا کارگاه های رویه کوبی حومه شهر مراجعه کنید. برای این منظور می توانید پارچه مورد نظر را از طریق واتساپ انتخاب کنید یا با هماهنگی قبلی با حضور در دفتر مرکزی دکتر مبل واقع در مرکز شهر انتخاب پارچه خود را انجام دهید. همچنین در صورت تمایل می توانید از کارشناسان فروش دکتر مبل بخواهید نمونه پارچه های مدنظرتان را توسط اسنپ به صورت رایگان برایتان ارسال نموده و انتخابتان را انجام دهید.

امکان بازدید و برآورد هزینه با توجه به خطر شیوع ویروس کرونا

شرکت دکتر مبل اولین مجموعه ای است که امکان بازدید و برآورد غیرحضوری مبلمان شما را بصورت غیرحضوری فراهم نموده است. با توجه به شرایط شیوع کرونا و ممنوعیت های تردد و در جهت حفظ سلامت شما مشتری عزیز، دکتر مبل، بستری مناسب جهت ارائه مشاوره رایگان و برآورد هزینه تعمیرات به صورت کاملاً آنلاین و 24 ساعته 7 روز هفته فراهم نموده است. شما می توانید به راحتی با استفاده از سرویس برآورد هزینه تعبیه شده در قسمت بالای سایت بصورت کاملاً رایگان و تنها با ارسال یک عکس و کمی توضیحات نسبت به حدود هزینه برآوردی تعمیر یا تعویض رویه مبلمان راحتی و یا اداری خود کسب اطلاع نموده و جهت تعمیر و تعویض رویه یا خرید کالای جدید بهترین تصمیم را بگیرید.

کارشناسی رایگان از طریق واتساپ

مشتریان دکتر مبل می توانند به سهولت از طریق امکان چت واتساپ 24 ساعته 7 روز هفته موجود در وب سایت رسمی دکتر مبل، عکس ها و مشخصات مبلمان خود را ارسال نموده و با استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان مجرب دکتر مبل، نسبت به برآورد هزینه تعمیرات و تعویض رویه مبلمان خود، کسب اطلاع نمایند.

تعمیر مبلمان شما در کوتاه ترین زمان ممکن

پس از تایید هزینه تعمیرات و تعویض رویه توسط مشتری محترم و واریز پیش پرداخت، پرسنل بخش حمل و نقل دکتر مبل جهت جابجایی مبلمان از منزل مشتری به کارخانه دکتر مبل اقدام می نمایند. سپس تیمی متشکل از 30 نفر از بهترین پرسنل مجرب و متعهد دکتر مبل، تعمیرات و تعویض رویه مبلمان رو در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهند. در صورتی که مبلمان شما علاوه بر موارد توافق شده در برآورد اولیه، نیاز به تعمیر یا تعویض قسمت یا قطعه ای دیگر نیز داشته باشد، تیم دکتر مبل پیش از انجام هرکاری نسبت به تعمیر یا تعویض فوق الذکر به مشتری اطلاع رسانی نموده و در صورت توافق مشتری محترم با هزینه برآوردی مازاد و کسب اجازه، نسبت به انجام آن اقدام می نمایند. مبلمان شما پس از تعمیر یا تعویض رویه توسط تیم بسته بندی دکتر مبل، همانند کالای نو، کاملا مناسب بسته بندی شده و با هماهنگی با مشتری محترم، در زمان مناسب توسط تیم حمل و نقل حرفه ای دکتر مبل کاملاً صحیح و سالم در منزل یا دفتر کار شما تحویل می شود.

گارانتی کالای تعمیر شده

با توجه به اینکه دکتر مبل در تعمیر و تعویض رویه کالای شما از بهترین قطعات و مواد اولیه درجه یک استفاده می نماید و تمامی مراحل تعمیرات توسط پرسنل باتجربه و حرفه ای دکتر مبل انجام می شود، کالای تعمیر شده شما رو با اعتماد به نفس کامل 24 ماه گارانتی می کنیم.

بهترین فوم و پارچه

تیم حرفه ای دکتر مبل متعهد به استفاده از بهترین قطعات و مواد اولیه در قبال مشتریان عزیز و وفادار است. برای تشک های مبلمان همواره بهترین و مرغوب ترین فوم و اسفنج موجود در بازار و برای رویه مبلمان از باکیفیت ترین پارچه و چرم درجه یک موجود استفاده می کنیم.

تقویت و تعمیر اسکلت و اتصالات در صورت نیاز

تیم دکتر مبل در صورت نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات اسکلت و کلاف مبلمان حتماً با کسب اجازه و با هماهنگی شما و پس از تایید برآورد هزینه اجرت و تعمیر کلاف، تمامی این موارد را نیز به نحو احسن برای شما انجام می دهند.

حمل رایگان

دکتر مبل اولین شرکتی است که بابت جابجایی مبلمان از منزل شما به کارخانه و از کارخانه به منزل شما هیچ گونه هزینه ای دریافت نمی کند.

تعمیر تخصصی مبلمان در کارخانه ای بالغ بر 6000 متر توسط 30 نفر از بهترین پرسنل مجرب و متعهد دکتر مبل

امروزه بزرگ ترین مشکل تعمیرات و تعویض رویه، انجام این قبیل کارها توسط افراد و کارگاه های ناوارد و ناشی و بعضاً متقلب می باشد. معمولاً این کارگاه ها با برآورد هزینه پایین و با فریب مشتریان، سفارش مشتری را پذیرفته و سپس در حین انجام هزینه برآورد شده را بدون اجازه مشتری افزایش می دهند، یا با استفاده از قطعات و مواد اولیه نامرغوب و بی کیفیت و بعضاً دست دوم تلاش می کنند سود خود را بالا ببرند. مشتریان میبایست همواره قبل از انجام کاری به درستی نسبت به همه گزینه های موجود در بازار مطالعه و بررسی کافی انجام داده و در دام این کارگاه های متقلب و کلاه بردار گرفتار نشوند.

ترمیم رنگ یا رنگ مجدد محصول در صورت نیاز

تیم دکتر مبل در صورت نیاز به تعمیر رنگ یا رنگ آمیزی مجدد مبلمان و میز، حتماً با کسب اجازه و با هماهنگی شما و پس از تایید برآورد هزینه اجرت و ترمیم رنگ، تمامی این موارد را نیز به نحو احسن برای شما انجام می دهند. شایان ذکر است محصول شما در صورت نیاز به اصلاح رنگ، در سوله ای بالغ بر 1000 متر مربع، شامل سالن زیرکار، رنگ پاشی، خشک کن و بسته بندی که هر یک مجهز به سیستم تهویه پیشرفته می باشند، ترمیم و یا رنگ می شود. بنابراین کیفیت ترمیم یا رنگ کامل محصول، از لحاظ تمیزی و شفافیت رنگ و میزان صیقل بودن به هیچ وجه قابل مقایسه با آنچه در کارگاه های کوچک و غیراستاندارد انجام می شود، نمی باشد.

تعمیر یا تعویض قسمت های معیوب محصول از جمله کلاف، فوم، الیاف و ویسکوز

تیم دکتر مبل در صورت نیاز به تعمیر یا تعویض هر یک از قطعات یا متریال معیوب یا مستهلک مبلمان و میز اعم از کلاف، فوم الیاف و یا ویسکوز، حتماً با کسب اجازه و با هماهنگی شما و پس از تایید برآورد هزینه اجرت، ترمیم و تعمیر و یا تعویض قسمت فوق الذکر، تمامی این موارد را نیز به نحو احسن برای شما انجام می دهند.